onsdag 14 april 2010

Hej!
Jag måste bara få svära nu men, fy fan så fint väder det är. Jag har glömt bort hur ljuvligt det är med värme och sol. Jag är så van med all sol nu så om det skulle komma en snöstorm nu skulle jag helt säkert frysa ihjäl!
Jag älskar våren, alla läderrockar, och när man har har lagom mycket kläder, fåglarna hörs. Man blir bara så lycklig. Inte ens jag kan vara annat en glad idag.(personliga saker som jag inte tar upp här).
På lördagen skall jag för första gången på jobb till La vida. Jag ska vara där och servera. Min chef tyckte det var passligt att jag skulle komma och öva nu när det "bara" var 270 biljetter sålda. Ouuch sa man.
Jag har övat finska fraser som en dåre. Övat bära tallrikarna rätt och så vidare..
Nej nu ska jag fara ut och ta en tobak i det fina vädret, sen byn..
Take Care!


P.s jag har världens sötaste systersson och kusin♥



1 kommentar: