torsdag 1 april 2010

Egoist? Javisst!

Ikväll ska syrran, robin, zake och jag sätta oss på båten till Åland!
Ska bli riktigt kul, eftersom jag och Robin har bestämt att vi ska sitta uppe i baren tills vi är framme runt 2 tiden! Jag ska bli moster i augusti! Så därför kan inte syrran vara med och festa! Min syster har varit väldigt noga med att jag inte får säga det så tidigt, men nu har det snart gått halva tiden så nu måste jag ju få skryta lite!
I love it!
men men, kommer nog inte att uppdatera så mycket i Åland, ska tillbringa så mycket tid med mamma som möjligt när jag ser henne så sällan!
Nu ska jag packa det sista och göra mej i ordning, här kommer en bildbomb på mej just nu!






2 kommentarer:

  1. Å mamman väntar o väntar!!!! De riktigt rycker i mina kramarmar!!!!

    SvaraRadera
  2. ha de så jätteroligt!<3

    SvaraRadera