fredag 30 april 2010

Miri biter någon om det regnar ikväll.

Hjälp de va en tid sen, hade nästan glömt bort lösenordet. Ups.
Nå iallafall, idag har vi haft nån maskerad i skolan? Jag var en terrorist, var meningen att jag och Wilma skulle vara det, men hon var sjuk. Så där gick jag omkring alena och kände mej dum. Nåja, vi hade en modeshow av dom kläderna vi har lagat i högstadiet, det gick ganska bra, efteråt kom lärarna och tyckte vi hade visat allt för mycket skin. Höps.
Ajo har ju nästan glömt, det är ju vappen idag!:) Jag skall fara på en grillchill kväll till en kompis och sen senare blir det väl stallörsparken ( jo jag vet att det är patetiskt, men i brist på annat) Får ta det lite lungt ikväll, ska på jobb till kl 1 så is inte gå omkring och servera där med krabbis. Ush nej. Okej, det där trodde jag inte själv på. Jag kommer att servera med krabbis imorgon, men jag hoppas jag lär mej en läxa och tar de lungt i framtiden och kanske är smart och inte dricker kvällen före man ska på jobb. Dumt huvud får kroppen lida.
Ush nej nu ska jag fortsätta försöka ta bort sotet jag smeta in i ansiktet idag när jag var terrorist ( nån jävel kom fram och frågade om jag var indian!!!)
Ha en bra vappen alla söta<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar