fredag 2 april 2010

Hej!
Åååh, jag blir så lycklig, det är ju underbart väder ute!
Igår på båten så satt jag och Robin i baren och tog några drinkar och bara chillade, båda var för trötta för att orka dricka något större mängder med sprit. Var hemma ca 2 på natten, och 10 före 9 vaknar jag av att mamma kommer in springande i rummet och hoppar på mej, haha, mamma är så söt när hon är glad.
Var på länk i det underbara vädret, men min vrist har börjat krampa, måst börja ta det lite försiktigt.
Har också varit ut och gå med hundarna! Och på hundjakt har jag också varit, vi satt och åt alla i familjen när mamma mittiallt ser en liten svart prick 200 meter framåt, då hade Tintin hoppat över staketet, så jag fick springa efter han. Ush vad rädd jag var, sprang som en dåre. Har så dåliga minnen av Tim som just hade fyllt 1 år när han sprang bort från gården och blev överkörd.
Har aldrig gråtit i 24 timmar men då gjorde jag det. Ush, hemsk historia som jag inte gärna pratar om. Men Gud tar alltid sina finaste änglar tillbaka.
That´s life..
Nu ska jag fara på en tobak i det fina vädret och vara med mamma!
Ha det bra på andra sidan Östersjön!

4 kommentarer:

  1. Aaaw, du e så söt :) Kom hem till mej nu <33

    SvaraRadera
  2. vi måste ju träffas när du kommer till åland nån gång ju! o:
    jamenar, senast vi träffades var i.. sexan? så jag tycker det börjar bli på tiden nu :D

    SvaraRadera
  3. oh, det blidde två kommentarer. hähä (a)

    SvaraRadera