söndag 24 januari 2010

Rökare dör i förtid.


Hejsvejs!

Igår var en tråkig, chill, dans, kväll, mkt myycket tråkig i början och bäst i slutet:)
Var först till natturneringe, sen cruis på stan, degerö-festen och cruis igen.

Fan vad jag är frusterad, har slått vad om att sluta röka med Ette och den som röker först måst ge 10€ till den andra. Okej 10€ är ingenting, men man vill ju försvara sin stolthet.
Så nu sitter jag här förbannad över att jag har gått med på något sånt där. FAN!
Och det blir ännu värre när man VET att man inte FÅR röka. Satana.
IIIIIIH AAAAAAAH AAAAAAAAGHHH!!
Jag kämpar med mina tankar.
Men int e de så farligt du kan sluta senare. Int nu.
Vem säger att du behöver sluta? pappa har rökt i typ 35 år å han lever.
Du kommer ändå börja igen när du slutar skolan.
Och så vidare. Suck.
Nej nu tänker ja sluta jååppla skit om en så onödig sak.

Borde ha förstått att sluta för två år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar