måndag 18 januari 2010

Nu har syrran & co farit hem, vi åt pappas räkcoctail, mycket gott:)
Länge sen familjen var samlad, var bara mamma som fattades..

Whaateewööh, är såå jävla taggad, vill flytta NU! Bort från alla falska mänskor som drivs av grupptryck. Kan inte förstå vad som hände med dej? Shit.

Men det är inte länge kvar, sen när jag har skickat in min ansökan till Åland, då är jag nöjd.
Har hela tiden på känn att allt kommer att skita sig..
Och ska ju ha min "snyftfest" som Carolina kallar det, jag försökte förbjuda tårar före kl 01.00 men det gick hon inte med på.
Det kommer nog bli mycket tårar för min del den dagen.
Skulle vilja börja söka lägenhet NU! Börja köpa saker till lägenheten, småa prydnader, bestick, tallrikar, knivar, stekpanna, mm. åååh, sommar kom till mej nu!


Puss för mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar