söndag 17 januari 2010

Its raining men, uuh hallelujah


Hah, rubriken själv säger väl att jag är på konstigt humör..
Och angående förra inlägget har jag lugnat ner mej, men tänker inte ta något tibax.
iallafall så flydde jag från Tenala igår, orkade inte me något. Så snälla bettispagetti räddade mej.
Så hon kom efter mej, så for vi till karis ABC och åt mat, och jävlar ja tog barnportion och, ja den var liten.
Sen for vi till Snappertuna käpphelvete och körde omkrig tillsist tappade vi bort oss och vi yra runt. Sen kom betti mittiallt på var vi var när vi körde förbi en party buss? Höm.
När ja kom hem såg jag pappa och Kristina på film.

*sexscen* Pappa- Host *byter till sport*
Miri- blev du nålad?
pappa- Nä *byter tillbaka* *ännu värre sexascen* *byter till sport*

Hahhahaha.

Idag ska jag till mommo och moffa och äta sen ska jag ti byn å sen hese.. Hahah
Detta var ett intressant inlägg.
Smell you later nu duschen!
Vill ha sommar så de passa med en sommarbild:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar