torsdag 21 januari 2010


Cha cha bloggen! Okej, gaybloggen varning där. Shit.
Var somsagt till tatueraren igår:) Och lagade en till tatuering på handleden, och så färgade jag om den på axel, fy fan, varnar alla LÄGG FAN INTE EN TATUERING PÅ RYGGEN! Höll på att dö.
Ush, den på handleden gjorde inte alls så sjuk. Fast smärtgränsen är förståss invidiuell(?)

Hade slutarbetes presentation idag, gick hur bra som helst framför ALLA(!) mänskor.
De ju lixom jätte kul och stå framför 30+ (?) personer medan ens röst fyller hela jävla salen. Nä men det gick nog bra.
Och är så glad att jag har så underbara vänner, att dom släpade med sig till min skola och såg på.
Älskar er. Ni vet vem ni är!

Kommer nog bli svårt att flytta till Åland. Fast jag har lovat att komma hem ofta och ni ska komma och hälsa på.

Nej nu ska jag läsa på prov och mysa under täcket!
Puss hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar