måndag 18 januari 2010

Hallåjah!
Idag är jag faktiskt på liiite bättre humör. Lite.
Skida idag på gymnastiken, första gången på typ 6 år? hursom helst gick det INTE bra, jag for 1 "steg" framåt och 3 bakåt. Så jag skidade tillbaka och skyllde på astma-attack. Heh. Nöden har ingen lag.
Btw så hade vi Tv till skolan idag, som frågade om TOFU?! Tur så syntes inte jag, satte och gömde mej bakom Siiri, tyvärr har det blivit allt vanligare att jag inte har smink på mej ti skolan.
Och dethär råka vara en av dom dagarna. Räcker fan med att radion kommer-.-

Kom på idag att, det här är allas sista födelsedagar som firas med klassen. och det är inte lång till sommarlovet. Egentligen snart måst vi fylla i alla blanketer till skolorna.
Och jag måste söka lägenhet, fan, jag vill flytta nu!
Orkar på riktigt inte vara här mera.
Men nu kom min syster,bror, systers man, zakarias och bror, vi ska bada bastu och annat myspys:)
Pusshej!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar