fredag 27 november 2009

F R E D A G!


Äntligen Fredag! Älskar veckoslut, men vem gör nu inte det?
5 dagar skola, 2 vilo dagar. Egentligen borde alla vila men, det är ju då alla sitter uppe och festar till kl 5-6 på morgonen. Så egentligen är det ju; 5 dagars vila för veckoslutet!:D
Gud nu var jag smart.
Idag hade jag gogga prov, gick helt åt reven! Men men.
Ikväll så har jag ingen aning vad jag ska greja med, vet bara att jag ska vara med Sofie, vi ha int hunnit ses så ofta så det ska bli riktigt kul!:)
Imorgon är det lillajul ( tredje gången jag säger det här i bloggen?) så skall fara och se när dom öppnar julgatan med pappa sen måst jag sitta hemma och vara "social" med familjen, well det kan ju vara bra ibland.
Väntar så att min beställning från Zoovillage ska komma!
Träffade denna gullunge idag!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar