torsdag 26 november 2009

Halloi!

För det första måst jag rätta föregående text eftersom jag skrev att vi ska fara och se på New Moon på lördagen, vi far alltså på söndag!

Jag har blivit helt yr med alla dom här bloggarna så i misstag skrev jag ett inlägg på den andra bloggen... Ups..

Idag har jag varit i skolan, inget intressant hände där. Sen var jag och Siiri och träffa Mr Hemlig

Kul hade vi så fan! Iallafall jag. Jag borde läsa till gogga prove, finska prove, engelska prove och sen borde jag läsa finska boken och modda boken + att skriva om dem.

Bläää stressig och sen skall vi ju "snart" börja söka in till skolorna, ännu mer och göra.. Och ajo! Glömde har du ännu slutarbete+ det skrivftliga.. Pööh

På lööördag är deet liiiillaaaa juuuul<3 Nej nu ska jag fara och göra något vettigt, som att plugga kanske?-.-

See you later aligater<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar