onsdag 25 november 2009


Efter en lång tids kämpande med att äntligen få fara och se New Moon på bio i Helsingfors blir det av! På lördag smäller det. Då hoppar, Carolina, Janina och Miri iväg till Helsingfors.
Känner jag oss rätt tappar vi bort oss. Men tre hjärnor är bättre än en?!
Har just ätit en mumsi pizza och ska ta fram läxböckerna.
Ska laga engelska läxan och borde läsa till ett prov. Nej förlåt två! Nej tre! Gogga, finska och engelska..-.-
På lördagen är det lilla jul! Älskar och hatar julen. Hatar eftersom jag aldrig hinner köpa allas julklappar i tid! Varje år svär jag att nu ska jag vara klar i tid och varje år springer ja i butkierna på julafton! Men såklart är det trevligt med all julmat och julpynt. Och det bästa av allt; JULGRANEN
Som ni märker blev det mera på ÄLSKAR.
Imorgon ska jag vara med Siiri och träffa Mr Hemlig. Muahaha you will never know.
Tror jag skall vara snälla och bjuda Siiri på Café, det var så länge sen sist.
Japp, nu ska jag vara duktig och plugga.Ta bort formatering från markering

2 kommentarer:

  1. Hahah lycka till i hesa!;D Juul, ja har juul feelis <3 Men vi ses imo å du behöver inte bjuuda;D natipuss <3

    SvaraRadera
  2. Hördu mobb!:D
    Hahha nej de ble du som betala.. :)

    SvaraRadera