tisdag 8 juni 2010

Min nya bebis:)



Okej! Jag erkänner, jag har varit lat som fan och inte orkat skriva, den här gången har jag inga ursäkter. Förlåt, men de min blogg och jag skriver när jag själv tycker det!:)
Det har hänt massor på siståne, men orkar inte räkna upp allt.
På avslutningen grät vi som fan, vi kunde knappt sjunga vår sång, men sen på kvällen när vi träffades hos mitt på förfest kom det inte än enda tår, då var vi alla bara lättade att få gå ur den där skitskolan. Och om kvällen i stallörsparken, där kan jag inte riktigt berätta något, eftersom jag inte kommer ihåg så mycket. Muahahaha.
Snart får vi också veta i vilka skolor vi har sluppit in i, jag hoppas jag kommer in, och det skulle vara konstigt om jag inte gjorde det, för fick faktiskt 10 i hussa! Ändå 10:an på betyget men ivarjefall, hähäh.
Vad var det till jag skulle skriva? JO!
Jag har sålt min lilla bebis och beställt en ny telefon, orkade inte med touch.
Så det blev en LG Ks360(320?) Nå i varjefall. Så vilken dag som hellst, ska den påmpa ner i min brevlåda:)
Hare gött!<3

2 kommentarer:

  1. du måst sen säga hu de blev me gymnasiet (:

    SvaraRadera
  2. bettinaaaaaaaaah9 juni 2010 kl. 07:40

    jå hej prupi hoppas du kommer in i gymi! hörs sötnötsötnötnöt <3

    SvaraRadera