lördag 12 juni 2010

JAG BJUDER PÅ BILDEN(från förra sommaren) BARA FÖR ATT JAG ÄR TRÖTT!


Det får bli ett nattinlägg!:) Eftersom jag inte hunnit att vara på datorn något idag.
Tänkte berätta om min dag steg för steg, annars brukar ja inte göra de!

Kl 11 befann jag mej på Lavida och där var jag på jobb till klockan 16.00
Egentligen skulle jag inte vilja berätta detaljer därifrån eftersom jag gjorde bort mej, två jäkla gånger! Först så gick jag in i en dörr, jag skulle ut på en tobak, och så tog jag tag i handtaget på dörren, och tro mej, man behöver bara ge den en lätt knuff och så öppnar den sig, men nej!
Och det värsta var att den hade en sån där prydnads grej som det stod ut pinnar från ca 10 cm utåt, så när jag tog i dörren och skulle öppna den, så gick den inte upp och jag for med mitt huvud rak in i en av dom där pinnarna. Så nu har jag en härlig bula.
Det andra. Var nästan värre, fast den orsaka inte smärta den här gången, utan bara grym pinsamhet, då ville jag bara gå och dö, eller iallafall sätta mej i ett ensamt hörn och vika servetter.
Dom bad mej att jag skulle gå ut på terassen och ta bort vattnet från borden, som var en våning upp, alltså. Jag var ensam på övre våningen.
Tror ni inte att jag lyckas låsa dörren så att jag inte slipper in?!
Där stod jag i 20 min och försökte få upp dörr jäveln men icke, till sist kom en och öppnade, när jag skrek från övrevåningen. Pinsamt? Inte alls.

Ojoj det blev lång så jag kortar ner min dag!
Sen kom jag hem efter jobbet, hoppade i duschen, satt mej i Axes bil, hämtade Cia, for till Brasses, tog upp Bine och Jonno, körde läänge lääänge i stan. Kom hem, checkade film med Axe och nu sitter jag här!
Fiiiuh sådär, där va min dag i korthet!
Puss hej nu ska jag sova:) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar